Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Döner Town. Meer weten? Ontdek meer
Rob
24 jun 2026 om 18:55
Zoals altijd, heerlijk eten en snel geleverd
remco
24 jun 2026 om 16:55
ik bestelde een kapsalon XL met rijst de kapsalon is heel lekker maar helaas de groenten onder de kaas in de oven , de groenten hoort niet mee gebakken te worden anders waren het 5 sterren.
abdelmajid
18 jun 2026 om 21:49
Heel erg achteruit gegaan, het eten zat half verpakt. Pizza erg soppig en dik. Jammer!
Judith
18 jun 2026 om 19:35
Was heerlijk!!
Peter
17 jun 2026 om 22:19
eten oktober maar bezorging bij de buren. Het gaat nogal eens mis met de levering
Ate
17 jun 2026 om 19:40
Voor een grote kapsalon en een groot broodje shoarma waren beide niet groot maar normaal. De smaak was goed. Er miste wel de 4 extra bestelde bakjes knoflook saus.